پیام تبریک مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و به ویژه خانواده شهدای خبرنگار و خانواده بزرگ ایثارگران تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری مکران؛ متن پیام عطا ناوکی به شرح زیر است: بسمه تعالی هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود
عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و به ویژه خانواده شهدای خبرنگار و خانواده بزرگ ایثارگران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری مکران؛ متن پیام عطا ناوکی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار و بزرگداشت کسانی است که از این موهبت برخوردار شده اند که قلمهایشان دستاویز سوگند الهی باشد.
قلم را شأنی است که خدای کریم به آن قسم یاد کرده است و این نشان از رفعت و عظمت و در عین حال حساسیت جایگاه صاحبان آن دارد آنان که می توانند با قلم هایشان آزادوار و اخلاق مدار روایتگر حق و حقانیت باشند.
این روز فرصتی است برای تجلیل از مقام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت حرمت حق گویی و حقیقت نمایی و یادی از تمامی خبرنگاران شهید و ایثارگری که در طول هشت سال دفاع مقدس همدوش با رزمندگان دلیر اسلام، لحظه به لحظه آن حماسه غرورآفرین را روایت کردند و در بازتاب و انعکاس آن سلحشوریها جان دادند و زخم برداشتند.
به پاس حرمت حق گویی و حریم روایتگران حقیقت، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و به ویژه خانواده شهدای خبرنگار و خانواده بزرگ ایثارگران تبریک عرض می نمایم. دوام توفیق در خدمتگزاری به ملت شریف ایران و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران انقلاب را برای تمامی عزیزان از حضرت رحمان مسألت دارم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰