رزمایش نظارت بر عرضه آفتکشهای کشاورزی در بندرعباس برگزار شد

رزمایش سراسری پایش واحدهای عرضهکننده آفتکشهای کشاورزی با هدف صیانت از حقوق عامه و ارتقای امنیت غذایی در شهرستان بندرعباس برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری مکران، رزمایش سراسری پایش واحدهای عرضهکننده آفتکشهای کشاورزی در شهرستان بندرعباس برگزار شد. سلمان انصاری، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، با اعلام این خبر گفت: «یک اکیپ پایش با
رزمایش سراسری پایش واحدهای عرضهکننده آفتکشهای کشاورزی با هدف صیانت از حقوق عامه و ارتقای امنیت غذایی در شهرستان بندرعباس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مکران، رزمایش سراسری پایش واحدهای عرضهکننده آفتکشهای کشاورزی در شهرستان بندرعباس برگزار شد. سلمان انصاری، مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان، با اعلام این خبر گفت: «یک اکیپ پایش با هدف تشدید نظارت بر بازار سموم کشاورزی در سطح بندرعباس فعال شده است.»
وی تصریح کرد که این اکیپ متشکل از کارشناس تولیدات گیاهی، نماینده نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نماینده اتاق اصناف کشاورزی است. انصاری هدف از اجرای این رزمایش را صیانت از حقوق عامه، ارتقای امنیت غذایی و تشدید نظارت بر بازار سموم کشاورزی عنوان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی بندرعباس تاکید کرد: «تیمهای نظارتی در قالب این رزمایش از انبارها و شرکتهای توزیع سموم بازدید به عمل آوردند و مواردی همچون اعتبار پروانهها، حضور مسئول فنی، ثبت اطلاعات در سامانه مانیتورینگ و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق، تقلبی و تاریخگذشته را به دقت پایش کردند.»
این رزمایش در راستای برنامههای سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان برای حفظ سلامت محصولات کشاورزی و جلوگیری از ورود سموم غیرمجاز به چرخه تولید برگزار شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰