حمزه در تذکر شفاهی: نبود آب شرب در جنوب کرمان تبدیل به بحران شده است نماینده مردم کهنوج در مجلس نبود آب شرب در جنوب استان کرمان را موضوعی حیاتی دانست که تبدیل به بحران شده است. احمد حمزه به گزارش مکران به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، احمد حمزه در نشست علنی امروز(یکشنبه، ۳۰ تیر
باحضور دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی و مدیرکل عشایری جنوب و فرماندار قلعه گنج صورت گرفت؛ راه اندازی اداره عشایری شهرستان قلعه گنج به گزارش مکران :پس از سالها انتظار با پیگیری های دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی و مساعدت و همکاری فرماندار قلعه گنج و مدیرکل امور عشایری جنوب استان صبح امروز